Eesti Русский English

Tallinn, ЛиАЗ-158 № i/n 2

Tallinn, ЛиАЗ-158 № i/n 2

Harjumaa, Tallinn, Mustamäe TAK
Äsja saabunud uuele omanikule restaureerimiseks

Autor: Mark      Kuupäev: 08 aprill 2020 a.

Navigatsioon
<<< pildi ilmumise kuupäev >>>
juhuslik pilt
Pildi informatsioon
Avaldatud: 08.04.2020 18:59
Vaatamisi: 279

Lisainformatsioon »
Hinnang
Hinnang: +3 / 0
[+]Monbus
[+]Сергей Якунин
[+]Heini
Otselink pildile
Foorumi otselink
Tallinn, ЛиАЗ-158 № i/n 2
Linn: Tallinn
Park: Tallinna Linnatranspordi AS (Mustamäe garaaž)
Mudel: ЛиАЗ-158
VLA: 1964
Käiku antud: 04.2020
Hetkeseis: muuseumi eksponaat
Kommentaarid (2)
09.04.2020 01:48
Tsiteeri | Otselink
Andres PalmTallinn
Pilte üles laadinud: 398

Selleasemel, et tuuakse 1964a buss kohale parki, oleks võinud 1442 või 1888 kallal nokitseda.. korda teha muusealiks.. nagu seda on 1036, 1195, 3045..   Mis siis, et 1442, 1888 arvelt maha võetud on, aga alati saab arvele taas võtta ja remontida... Aga ei viitsita vaeva näha.. Väga mage värk..

09.04.2020 16:03
Tsiteeri | Otselink
Tanel VooglaidTallinn
Pilte üles laadinud: 1719 • Andmebaasi toimetaja

Цитата (Andres Palm, 09.04.2020 01:48):
>Selleasemel, et tuuakse 1964a buss kohale parki, oleks võinud 1442 või 1888 kallal nokitseda.. korda teha muusealiks.. nagu seda on 1036, 1195, 3045..   Mis siis, et 1442, 1888 arvelt maha võetud on, aga alati saab arvele taas võtta ja remontida... Aga ei viitsita vaeva näha.. Väga mage värk..
 
Natukene liiga erinevad masinad selliseks võrdluseks. Fakt on, et igast mudelist ei saa kunagi eksponaati. Lisaks arvan ka, et mingi suvalise Säffle konserveerimine kellegi isikliku kiindumuse huvides ei ole eriti otstarbekas. Igaastane Muuseumiöö on heaks näiteks, kuidas tänapäevaste busside ning tulevikusõidukite muuseumi jaoks säilitamine muutub üha ebatõenäolisemaks. Vaadates ülalnimetatud üritusel näiteks 1195 Duple täituvust ning võrrelda seda ükskõik millise Ikarusega, siis on vahe selgelt eristatav.
Tavainimene ei saa enam eriti aru või ei viitsi süveneda, kas ta sõidab Säfflega aastast 95' või OmniLinkiga aastast 2006. Linnas liigub nii palju erinevat veeremit, et inimestel ei teki emotsionaalset sidet ühe kindla margiga. Ikarus näiteks oli osa ajastust. Säffle 2000 oli lihtsalt üks etapp bussipargi uuendamisel.

Te ei saa jätta kommentaari kuna te pole ennast sisse loginud.
Meeskond · Reeglid